- Në shportën tënde nuk ka më artikuj
- Posta
- Gjithsej 0 Lekë
- Botimet e reja 2024
- Leximet e verës
- Panairi i Librit 2023
- Botimet e reja 2023
- Botimet e reja 2022
- Botime të reja 2021
- Letërsia botërore
- Letërsia shqiptare
- Libra të vjetër
- LIBRAT MË TË SHITUR
- Libra të rekomanduar
- Letërsia Amerikane
- Historia & Aktualiteti
- Letërsia për fëmijë
- Filozofia & Sociologjia
- Ekonomia & Biznesi
- Shkenca komunikimi
- Fjalorë, medota, guida
- Libra referencë
- Libra fetarë
- Libra në anglisht
- CD & DVD
- Leximet e verës 2009
- Art & Kulturë
- Leximet e verës 2010
- Leximet e verës 2011
- eBooks shqip
- Leximet e verës 2012
- Libra për 100 Vjetorin
- Të tjera
- Botime të reja 2020
- Të përzgjedhura
- Ide dhuratash
- Libra Audio
- Libra shkollorë
- Leximet e verës 2022
- Botime të reja 2019
- Botime të reja 2018
- Politika/Aktualiteti
- Librat sipas autorëve
- A. D. Balla
- A. den Doolaard
- A. Italo Sullioti
- A. Muhіbbe Darga
- Ahmet Boriçi
- Agron Tufa
- Albert Camus
- António Lobo Antunes
- At Zef Pllumi
- Bedri Islami
- Bertrand Russell
- Bilge Karasu
- Brajan Sukaj
- Camilo José Cela
- Carlo Levi
- Dino Buzzati
- George Bataille
- George Orwell
- Günter Grass
- Ellen Marie Wiseman
- Erich Maria Remarque
- Ernest Hemingway
- Ervin Qafmolla
- Graham Greene
- Henry Miller
- Italo Calvino
- Isabel Allende
- Jane Austen
- Jan-Werner Müller
- J.K. Rowling
- José Saramago
- Julian Barnes
- Kazuo Ishiguro
- Kenzaburo Oe
- Kolec Topalli
- Leonardo Sciascia
- Lucinda Riley
- Luigi Pirandello
- Margaret Atwood
- Mario Puzo
- Mario Vargas Llosa
- Mihail Bulgakov
- Mircea Eliade
- Mustafa Greblleshi
- Nathaniel Hawthorne
- Robert Harris
- Rudi Erebara
- Salman Rushdie
- Tatiana Ţîbuleac
- Tim Marshall
- Tomás Eloy Martínez
- Vassilis Vassilikos
- Vedat Kokona
- Virginia Woolf
- Visar Zhiti
- Tahar Ben Jelloun
- Nina George
- Simone de Beauvoir
- Siri Hustvedt
- Sylvain Tesson
- Thomas Hardy
- Librat sipas përkthyesve
- Adrian Beshaj
- Afrim Koçi
- Alban Bobrati
- Agim Doksani
- Alket Çani
- Alda Bardhyli
- Alina Karaulli
- Amantia Kapo
- Amik Kasoruho
- Anastasi Prodani
- Antonio Babliku
- Aristidh Ristani
- Bajram Karabolli
- Bashkim Shehu
- Blerta Hyska
- Benet Koleka
- Bledar Çepele
- Brikena Çabej
- Diana Çuli
- Doriana Ndoi
- Dritan Çela
- Edon Qesari
- Enela Topulli
- Esmerina Zalli
- Erion Karabolli
- Edmond Tupja
- Edvin Cami
- Enit Steiner-Karafili
- Engjëllushe Shqarri
- Erdi Ibro
- Eris Rusi
- Esmeralda Cimboku
- Etleva Çepele
- Fatmir Dibra
- Flavia Kaba
- Gjergj Erebara
- Gjergj Zheji
- Gjergj Vlashi
- Hasan Bregu
- Ilia Lëngu
- Ilir Baçi
- Jerina Dushku
- Kastriot Mahilaj
- Kleopatra Koleka
- Kleo Lati
- Klodian Briçi
- Ledia Dushi
- Loran Gami
- Kujtim Ymeri
- Maniela Sota
- Marzela Çelanji
- Mustafa Greblleshi
- Nasi Lera
- Nikolla Sudar
- Orgest Azizi
- Ornela Islami
- Pavli Qesku
- Petrit Sinani
- Petro Zheji
- Rajmonda Vuçini
- Ramazan Hysa
- Renata Martini
- Rigel Rizaj
- Robert Shvarc
- Robert Vullkani
- Sabrina Dhrimo
- Saverina Pasho
- Sazan Gjomena
- Sonila Meksi
- Urim Nerguti
- Viktor Kalemi
- Viola Adhami
- Vullnet Muço
- Bujar Doko
- Panairi i Librit 2022
- Librat e filatelisë shqiptare
Rëndesa dhe hiri, Simone Weil
Në këtë vepër përmblidhen një sërë reflektimesh, herë në formë epigrami, herë të zgjatura në disa paragrafë, mbi tema nga më të ndryshmet: zbrazëtia, koha, Zoti, uni, dashuria, dhuna, e keqja, dëshira, puna, etj.
Security policy (edit with Customer reassurance module)
Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
Return policy (edit with Customer reassurance module)
Titulli: Rëndesa dhe hiri
Origjinali: La pesanteur et la grâce
Gjinia: Filozofi
Autori: Simone Weil
Shqipëroi: Blerta Hyska
Shtëpia botuese: Pika pa sipërfaqe
Viti: 2018
Fq. 216
Pesha: 0.262 kg.
ISBN: 978-9928-185-57-0
Mbi librin
Në këtë vepër përmblidhen një sërë reflektimesh, herë në formë epigrami, herë të zgjatura në disa paragrafë, mbi tema nga më të ndryshmet: zbrazëtia, koha, Zoti, uni, dashuria, dhuna, e keqja, dëshira, puna, etj.
Në udhëkryq midis filozofisë, aktivizmit politik dhe misticizmit, Weil është një ndër zërat më origjinalë në panoramën e mendimit të shek. XX.
Fragment nga libri
Mekanikë njerëzore. Kushdo që vuan përpiqet të komunikojë vuajtjen e tij – ose duke keqtrajtuar, ose duke provokuar mëshirë – me qëllim për ta zvogëluar dhe vërtet e zvogëlon në këtë mënyrë.
Atij që është fare poshtë, që nuk ia qan hallin askush, që nuk ka pushtetin për të keqtrajtuar askënd (nëse nuk ka fëmijë apo dikë që do) vuajta i qëndron brenda dhe e helmon. Kjo është sunduese si rëndesa. Si të çlirohesh prej saj? Si të çlirohesh nga ajo që është si rëndesa?
Të duash të vërtetën do të thotë të durosh zbrazëtinë dhe si vijim të pranosh vdekjen. E vërteta është në anën e vdekjes.
Ndër gjithë gjërat, vetëm ajo që na vjen nga jashtë, kot, befasisht, si një dhuratë e fatit, pa e kërkuar vetë, është gëzim i pastër. Paralelisht, e mira e vërtetë mund të vijë vetëm nga jashtë, asnjëherë prej përpjekjes sonë. Në asnjë rast nuk mund të krijojmë diçka më të mirë se ne.
Në këtë mënyrë, përpjekja drejt së mirës nuk duhet të arrijë qëllimin: vetëm pas një tensioni të gjatë dhe shterp që përfundon në dëshpërim, kur nuk presim më asgjë, nga jashtë, befasi e mrekullueshme, vjen dhurata. Kjo përpjekje ka shkatërruar një pjesë të plotësisë së rreme që është tek ne. Zbrazëtia hyjnore, më e plotë se plotësia, është vendosur tek ne.
Fatkeqësia që të detyron të lidhesh pas objektesh të mjerueshme nxjerr të zhveshur karakterin e mjerueshëm të lidhjes. Prej këtëj del më qartë nevoja e shkëputjes.
Dhurimi: nuk mund të ofrojmë asgjë tjetër veç unit, dhe gjithcka që e quajmë dhurim nuk është gjë tjetër veç një etiketë e vendosur mbi një revansh të unit.
Jeta njerëzore është e pamundur. Por vetëm fatkeqësia e bën të ndihet.
Qeniet që dua janë krijesa. Kanë lindur nga rastësia. Takimi im me to është gjithashtu rastësi. Ato do të vdesin. Ajo çka mendojnë, çka ndiejnë dhe çka bëjnë është e kufizuar dhe e përzier me të mirën dhe të keqen. Të dish këtë me gjithë shpirt dhe t’i duash po aq. Të imitosh Zotin që i do pafundësisht gjërat e fundme përsaqë të fundme.
Brishtësia e gjërave të çmuara është e bukur sepse brishtësia është shenjë ekzistence.
Njohja e mjerimit njerëzor është e vështirë për të pasurin, për të fuqishmin, sepse ai priret pamposhtmërisht të besojë se është diçka. Është gjithashtu e vështirë për të mjerin, sepse ai priret pamposhtmërisht të besojë, se i pasuri, i fuqishmi, është diçka.
Pastërtia është pushteti për të soditur fëlliqësinë.
Vetë Platoni nuk është veçse një pararendës. Grekët e njihnin artin, sportin, por jo punën. Zotëria është skllavi i skllavit në kuptimin që skllavi prodhon zotërinë.
Monotonia është çka ka më të bukur ose më të tmerrshme. Më të bukur nëse është një refleks i përjetësisë. Më të tmerrshme nëse është një tregues i një përjetësie pa ndryshim. Kohë e tejkaluar ose kohë e sterilizuar. Rrethi është simboli i monotonisë së bukur, lëkundja vajtjeardhje e monotonisë së tmerrshme.
Dhimbja e madhe e punës së krahut është se jemi të detyruar të bëjmë përpjekje për orë të tëra vetëm për të ekzistuar. Skllav është ai të cilit nuk i propozohet asnjë e mirë si qëllim i lodhjes së tij, por thjesht ekzistenca. Si rrjedhim ai duhet ose të shkëputet ose të bjerë në nivelin vegjetativ.
Referenca: 2662
Botuesi: Te tjere
Apologjia e Sokratit dhe Simpoziumi, Platoni
Referenca: SKU001262
Botuesi: Te tjere
Regjimi i Vjetër dhe Revolucioni, Alexis Tocqueville
Referenca: 2708
Botuesi: Plejad
Përtej së mirës dhe së keqes, Friedrich Nietzsche
Botuesi: Pika pa Siperfaqe
Mitologjitë, Roland Barthes
Botuesi: Bota Shqiptare
7 zakonet e familjeve të suksesshme, Stephen R. Covey
Ç'është Arti, L.N. Tolstoj
Botuesi: Te tjere
Amerika, Stephen Vincent Benet
Botuesi: Te tjere
A është Bibla dhe Kurani fjalë e Zotit apo e Njeriut, Robert Thomanikaj
Botuesi: Te tjere
Tao Te Ching, Shtegu dhe virtyti i tij, Lao Tzu
Referenca: SKU000675
Botuesi: Ideart
Filozofia Politike, Nje hyrje e shkurter, David Miller
Referenca: 2994
Botuesi: Te tjere
Huti i Minerves fluturon ne muzg: Hegel, Glauk Konjufca
Botuesi: Collins Classics