Shen Pali, themelimi i universalizmit, Alain Badiou
  • Shen Pali, themelimi i universalizmit, Alain Badiou

Shën Pali, themelimi i universalizmit, Alain Badiou

Zenit Editions

Në lojën e madhe filozofike ku shpie mendimi i Badiousë, sot dhe për tani, paralelizmi është i qartë. Ajo çka synohet si kthjellim mbi faktin se estetika e ka shpënë artin në një kusht të huaj të mendimit të vet, pra në filozofi, po ai lloj ringjalljeje duhet zbuluar edhe gjetkë, kësaj here jo në një gjest antifilozofik, por antihistorik.

600 Lekë
Sasia
Në gjendje

 

Security policy (edit with Customer reassurance module)

 

Delivery policy (edit with Customer reassurance module)

 

Return policy (edit with Customer reassurance module)

Përshkrimi

Titulli: Shën Pali, themelimi i universalizmit
Origjinali: La fondation de l'universalisme
Gjinia: Filozofi
Autori: Alain Badiou
Shqipëroi: Elvis Hoxha
Shtëpia botuese: Zenit Editions
Viti: 2018
Fq. 136
Pesha: 0.179 kg.
ISBN: 978-9928-113-89-4

Fragment nga libri

...Në lojën e madhe filozofike ku shpie mendimi i Badiousë, sot dhe për tani, paralelizmi është i qartë. Ajo çka synohet si kthjellim mbi faktin se estetika e ka shpënë artin në një kusht të huaj të mendimit të vet, pra në filozofi, po ai lloj ringjalljeje duhet zbuluar edhe gjetkë, kësaj here jo në një gjest antifilozofik, por antihistorik.

Historia nuk na mëson gjë. Si dhe filozofia, ajo nuk është formë gjenerike e së vërtetës. E ky çlirim vlen edhe për vetë filozofinë dhe historinë. Kësisoj ndërhyn pra çarja paliane, kundër urtisë historike të ritit dhe urtisë filozofike të dijes, si ringjallje e teorisë. Më së pari duhet të deklarosh një subjekt, më së andejmi, anash e veç mund të dish.

Ama duhet me qenë e qartë se antifilozofia nuk është thjesht parafilozofi, por udhë në të cilën duke mos u aksiomatizuar objektiviteti, ngjajtësohet subjektiviteti. Aksiomatizimi i objektivitetit na ka hedhur vetëm në subjektivizim, në politikën si ligj.

Le t'i ndajmë sa të mundim të dy operacionet mbi subjektin: subjektivizimin dhe subjektivimin. Bota mund të jetë një e vetme veç nën kushtin e asaj që supozohet prej termit të dytë, subjektivimit të pareshtur, të pafundë.

Në këtë riaktivizim të mendimit, me qëllim kapjen e ndonjë konsistence, vepra e Alain Badiousë, në tërësinë e vet, shquan se: objekti nën maskën e universalit, dikur rit e tani monedhë, i shërben si bazë tkurrjes apo tërheqjes së dashurisë për spektaklin e përgjithësuar të seksit dhe privatizimin e kontraktuar të martesës; tërheqjes së shkencës prej padallueshmërisë së saj masive prej teknologjisë; tërheqjes së artit para papërcaktueshmërisë kulturore të ekzotizmit të mallit pa histori pune; tërheqjes së politikës, si akt kolektiv, prej barazimit të qëllimësive të ardhshme me imediaten ekzekutive qeveritare.

Ky sfond metonimish të ndyra ka për të kundërt vetëm shpërthimin subjektiv të deklarimit të ndonjë ngjarjeje... që në rastin e Palit ka ndodhur. Apostujt nuk mund ta "përfshijnë për ta heshtur" Palin, nuk e maskojnë dot nën homogjenitetin e paqtë të komunitetit. Pali destabilizon.

Por dhe na zgjon vëzhgimin për ta parë ngjarjen po aq të shpeshtë sa birin. Në gjuhën e Gilles Deleuzeit, këtë deklarim prej Pali e ndeshim si palosje, si rrudhë. Krishti është rrudha e ringjalljes në horizont, apo thinja që shënjon një bir të përhershëm. Krishti nuk deklaron gjë tjetër veçse të qenit bir.

Nuk i nevojitet më autorizimi prej apoteozës atësore të ligjit apo urtësisë filozofike. Pali nuk është nyje dialektike, por dëfton dhe mangësinë e patretshme të nyjëtimit mes ritualistit çifut dhe filozofit grek. Që të dy ekzistojnë falë kushtëzimit reciprok. Deklarojnë që janë botë sepse çdo përafrim do të ishte një shuarje e së vërtetës që mbrojnë. "Çifuti është në përjashtimin e [en exception du] grekut".

Ky lloj lufte e ftohtë mes germës dhe retorikës përbën një stabilitet që duhet mohuar. As nuk mund të ketë e as nuk do të ketë ndonjë nyjëtim mes një kozmosi të mbyllur dhe një transhendence të përfunduar. Ringjallja është destabilizim dhe duhet të shërbejë si fillim. Në fillim duhet të jetë jeta. Gjë që do të thotë se në fund "vdekja është disponim subjektiv ".

Diskrecioni i germës dhe përgjithësia e njohjes nuk kanë qasje në subjektin shpërthyes të ngjarjes (Krisht), as në subjektimin transversal (Pal), as në bësnikërinë që bën ngjarjen të qëndrueshme (militant): një si trini e subjektit, nga ana e jetës, me deklaratë e pa memorie, përveçse për pikën që deklarohet, pa historitë e apostujve, pa tre persona, por vetëm një Pal të vdekshëm në mes e që i mbahet deklaratës së ringjalljes.

Çarja logjike është e vogël në histori sepse është jashtë saj. Në ekzistencë kushti nuk duhet të zërë vend. Është një pikë që diagonalizon ekzistencën. "Me i kundërvënë sintezës diagonalen e ligjëratave", ja përsëri irracionaliteti që themelon subjektin, marria e shpalljes dhe e besnikërisë që destabilizon paqen e rrejshme mes rendit të përmbyllur kozmik dhe transhendencës së përfunduar në besim. Irracionalitetit të diagonales i lipset besimi dhe besnikëria.

Përtej dualitetit strategjik, ligjit dhe urtësisë, të cilat nuk janë procedura gjenerike të së vërtetës, por vetëm procedura rregullimi të mbylljes, duhet të themelohet subjekti i së vërtetës, subjekti që tkurret prej dijeve të vendosura dhe fiktivitetit të opinionit. Përtej dualitetit strategjik një dualitet aksionesh subjektivues: besim dhe besnikëri.

Subjekti i besës. Besa e kallëzuar dy herë. Procedurat gjenerike të së vërtetës mbështeten mbi hiçin e themelimit. Sepse ontologjia e së vërtetës nuk mund të jetë ligjore, por ngjajtësore. Kësaj here, më pranë se shkenca, është procedura dashurore gjenerike e së vërtetës.

Nevoja e rishpikjes së dashurisë merr zanafillë pikërisht në këtë pikëkëputje dhe pikëmbështetje, në këtë themelim dhe besnikërim. Ringjallja (e Krishtit), si besim subjektiv e jo datë historike, është ngjarje prej dashurie – është imanentizim, sinonimi i mendim-fuqisë. Jashtë kësaj onto-logjike, procesi subjektivues i mendimit bie në psiko-logjikë: besnikëria shpall që "dallimet ta marrin universalin që u bie si hirin".

Opinioni do të vazhdojë të bëjë gjëmën. Por rezistenca do të jetë aty gjithsesi. Do të rezistohet në dallime dy sojesh: dallimet e subjektivimit, vetë procedurat gjenerike, dhe dallimet komunitarë. Nëse të parët shpien drejt kompozimit të singulariteteve, të dytët duhet të jetohen si sprova komunitare të së vërtetës, të universalitetit.

E na nevojiten të dy, singularitet e dallim, një thënie tjetër për dyshen vetja-tjetri. Lipset një rimarrje pa përsëritje, një ringjallje pas ligjit, një fillim pa ligj e pa përsëritjen këmbëngulëse të vdekjes. Një shpresë.

Dy dallimeve u poshtërohet detyra prej dy figurave të pandreqshme që e pengojnë projektin për subjektivim pa fund. Ndaj akuzohen mësuesi dhe ati, dy prodhuesit më pjellorë të opinionit, vendit ku procedurat gjenerike pësojnë metoniminë e tyre të ndyrë dhe ku tradita saboton gjithnjë e më shumë trashëgiminë*. Dhe ky i fundit është automatizim i dëshirës si udha e vdekjes.

Detajet e librit
Zenit Editions

Referencat specifike

isbn
9789928113894
ean13
9789928113894
Bashkëngjitje
Shkarkime
KATËR HAPA PER TE POROSITUR

Udhëzues i shkurtër mbi procesin e porositjes së librave nëpërmjet faqes tonë.

Shkarkime (292.13KB)
16 libra të tjera në këtë kategori:

Botuesi: Pika pa Siperfaqe

Konkuista e Amerikës, Tzvetan Todorov

Spanjollët e fitojnë luftën. Në mënyrë të padiskutueshme, ata kanë epërsi ndaj indianëve në pikëpamje të komunikimit ndërnjerëzor. Por fitorja e tyre është problematike, sepse nuk ekziston vetëm një formë e vetme komunikimi, një dimension i vetëm i aktivitetit simbolik...
1 000 Lekë
More

Referenca: 2243

Botuesi: Pika pa Siperfaqe

Nga diktatura në demokraci, Gene Sharp

Libri "Nga diktatura në demokraci" u botua fillimisht në Bangkok në vitin 1993 nga Komiteti për Rivendosjen e Demokracisë në Burma në bashkëpunim me Khit Pyaing (Gazeta e Epokës së Re). Librit i janë atribuar suksesi i shumë revolucioneve pa dhunë në katër anët e botës, nga Indonezia në Serbi apo në vendet e botës arabe.
500 Lekë
More

Botuesi: Erik Botime

Të dua, Francesko Alberoni

 Në të njejtën kohë jemi plot dëshirë për të jetuar, por vetem me të dashurin tonë. Cikli i jetës së re, fillon dhe mbaron vetëm me të. Kjo pamundësi për ta përfytyruar kohën pa atë, do te thotë të humbasësh, të biesh në humnerë. 
1 000 Lekë
More

Botuesi: Albas

Ligji, Frederic Bastiat

Tek Ligji, Bastiat thotë se “çdonjë nga ne ka një të drejtë natyrore – nga Zoti – për të mbrojtur personin e vet, lirin e vet dhe pronën e vet”. Shteti është “zëvendësues i një force të përbashkët për forcat individuale” për të mbrojtur të drejtat e veta.
500 Lekë
More

Botuesi: Vintage

Psychedelics, Aldous Huxley

In 1953, in the presence of an investigator, Aldous Huxley took four-tenths of a gramme of mescalin, sat down and waited to see what would happen. When he opened his eyes everything, from the flowers in a vase to the creases in his trousers, was transformed. 
625 Lekë
More

Referenca: SKU000165

Botuesi: Ideart

Si të sillemi me gratë, Artur Shopenhauer

Me gratë natyra ka kryer një goditje mjeshtërore: ka bashkuar në një kohë të caktuar të rinisë, të gjitha bukuritë dhe yshtjet për të tërhequr fort vështrimet e përhumbura të burrave. Është natyra që krijon vashën për të cilën njerëzit mallkojnë njëri – tjetrin dhe popujt shfarosen.
300 Lekë
More

Pushtimi i lumturisë, Bertrand Russell

Shkaqet e këtyre llojeve të ndryshme të palumturisë gjenden pjesërisht në sistemin social, pjesërisht në psikologjinë – individuale – e cila, natyrisht, është vetë në një pjesë të mirë prodhim i sistemit shoqërorë. Më parë kam shkruar për nevojën e ndryshimit të sistemit shoqërorë që të ngrihet më lart lumturia.
800 Lekë
More

Botuesi: Zenit Editions

Mosmarrëveshja, politikë dhe filozofi, Jacques Ranciere

Libri që keni në duar mëton të tregojë se si vullneti për ta zhdukur përçarjen dhe luftën sociale në emër të menaxhimit të arsyeshëm të interesave është njëkohësisht shkatërrim i vetë lidhjes politike si të tillë dhe se rizgjimi i pasioneve identitare dhe dhunës etnike është pasojë e drejtpërdrejtë e këtij shkatërrimi.
600 Lekë
More

Botuesi: Fan Noli

Ese në filozofinë historike dhe politike, Immanuel Kant

Natyra ka dashur që njeriu të nxjerrë tërësisht nga vetvetja gjithçka që kapërcen përtej organizimit mekanik të jetës së tij shtazore, dhe të mos përjetojë asnjë lumturim apo përsosmëri tjetër, përveç atyre që i fiton vetë nëpërmjet arsyes së tij i çliruar nga instinktet.
800 Lekë
More

Referenca: SKU001929

Botuesi: Te tjere

Ushtrime me metodat e kerkimit sasior, Aleksander Kocani

Titulli: Ushtrime me metodat e kërkimit sasior në shkencat socialeOrigjinali: Ushtrime me metodat e kërkimit sasior në shkencat socialeGjinia: Shkenca SocialeAutori: Aleksandër KocaniShtëpia botuese: UFO PressViti: 2009Fq. 176Pesha: 0.377 kgISBN: 978-99956-19-42-8
1 000 Lekë
More

Referenca: SKU001257

Botuesi: Te tjere

Pushteti dhe dija, Michel Foucault

Më e pakta që mund të thuhet është se kemi të bëjmë me një tekst, ndër të tjera, politik (mjaft të vërejmë, vetëm në disapak fjali, teprinë e terminologjisë politike: ligj, e drejtë, monark, tirani, sovranitet). Kemi të bëjmë me përvijimin, shpalosjen dhe propozimin, por po aq dhe me inskenimin e një politike të tekstit.
400 Lekë
More
Ndoshta mund të pëlqejë edhe