• Banner

Historia e Dizajnit, Gabriella D'Amato
  • Historia e Dizajnit, Gabriella D'Amato

Historia e Dizajnit, Gabriella D'Amato

Një histori e qartë dhe sintetike që ripërshkon ngjarjet më domethënëse të dizajnit, të shekullit XX. Konkurset, ekspozitat, poetikat individuale ose kolektive dhe intuitat produktive ose teknologjike vijnë të rivendosura përmes hallkave që lidhin ngjarjet me kauzat përkatëse dhe pasojat.

15,54 
Sasia
Në gjendje

Përshkrimi

Titulli: Historia e Dizajnit
Origjinali: Storia del design
Gjinia: Art, dizajn
Autori: Gabriella D'Amato
Shqipëroi:Gejsi Tafa
Shtëpia botuese: Ombra GVG
Viti: 2016
Fq. 324
Pesha: 0.686 kg.
ISBN: 978-9928-06-165-2

Mbi librin

Një histori e qartë dhe sintetike që ripërshkon ngjarjet më domethënëse të dizajnit, të shekullit XX. Konkurset, ekspozitat, poetikat individuale ose kolektive dhe intuitat produktive ose teknologjike vijnë të rivendosura përmes hallkave që lidhin ngjarjet me kauzat përkatëse dhe pasojat.

Në një shtrirje gjeografike që përshkon Evropën, Shtetet e Bashkuara dhe Japoninë, çdo ngjarje ndërton një element të disiplinës, që në tërësi, është në gjendje të karakterizojë – mbi të gjitha – shekullin që sapo lamë pas dhe të sotmen.

Fragment nga libri

Me ardhjen e teknologjive të reja, për disiplinën e re janë lipsur të gjenden metoda projektuale të paaplikuara më parë: nën trysninë e vazhdueshme të kërkesave të konsumit gjithnjë e më masiv, është dashur të kënaqim nevoja të reja: duke ndjekur, me pak vështirësi, lëvizjen e shpejtë të makinarëve të rinj dhe duke harruar ritmin e qetë të mjeteve artizanale.

Dhe kështu, duke u shoqëruar me të renë, për të mos u ngatërruar me të vjetrën, i është dhënë një emër i ri. Me të drejtë pyesim se mos ndoshta gjatë Revolucionit Industrial është themeluar një disiplinë e re, apo mos ndoshta artet e vjetra të aplikuara janë transformuar në atë që sot ne e quajmë "dizajn"?

Në qoftë se do ta merrnim dizajnin si një art të aplikuar, kjo do të rishfaqte diskutimin e temave dhe problemeve të vetë atyre që merren me artet e pastra, dhe që mund të sintetizohen në konfliktin midis momentit të autonomisë dhe momentit heteronom, diçka e zakonshme ndër të gjitha artet.

Për më tepër, në krahasim me arkitekturën, dizajnin mund ta përkufizojmë si një art të aplikuar, mbi të gjitha sepse mbi të aplikohen eksperienca të reja (estetike, ekonomike, teknologjike) të afta për ta bërë më domethënës në aspektin social dhe kulturor.

... Pra, për të shpjeguar antihistoricizmin e dizajnit mund të kërkohet një argument shtesë në marrëdhënien e tij me avantgardën figurative, që të ofron jo vetëm mundësi të reja për shprehi formale të reja, por edhe një intolerancë të theksuar ndaj vetë historisë.

Duke iu referuar binomit klasik "res gestae" dhe "historia renum gestarum" sipas të cilit diktohen përkatësisht ngjarjet dhe historiografia, saktësojmë sesi kjo e fundit mund të aplikohet tek këto kritere:

a) individualiteti ose unikja, që e konsideron ngjarjen historike si të vetme dhe të papërsëritshme, me gjithë problematikën që ndjek;

b) rastësia, e cila mund të krijohet, siç ka ndodhur më përpara, nga faktorë eteronomë (ekonomikë, politikë, socialë), ose nga vepra të mëparshme të cilat pasi kanë marrë motivet e jashtme, i transferojnë në veprën pasardhëse, të modifikuar vetëm në formë;

c) përzgjedhja, e cila shfaq kuptimin apo rëndësinë e treguar nga ngjarja për zgjedhjen historiografike.

Pra, i pranojmë këto principe si binarë mbi të cilat lëviz Historia e dizajnit. Principi i individualitetit mundëson njohjen e ngjarjeve, duke marrë parasysh faktin që vetë ky kriter, siç na ka paralajmëruar në të shkuarën Lévi-Strauss, nuk varet nga veçantia e ngjarjes apo nga personaliteti i madh artistik, por mbi të gjitha nga zgjedhja e bërë nga historiku në funksion të domethënies që ai kërkon.

Rrjedhimisht, individualiteti i një ngjarjeje mund të përfaqësohet nga një ngjarje e vetme, ose nga shfaqja e një personaliteti apo e një grupi; kështu do të mund t'i referohet një serie ngjarjesh dhe epokash vendosmëria e së cilës, në njëfarë kuptimi i pozicionon si faktorë të shkëputur, ose si zona historike.

Principi i rastësisë, shfaq të gjitha lidhjet, qofshin këto të largëta apo të afërme, të patjetërsueshme për formimin e ngjarjes kryesore. Principi i përzgjedhjes, në fund, është arma kryesore e historikut: ai lejon njohjen e ngjarjeve, aspekteve dhe proceseve, nxjerrjen në dritë të vlerat që e bëjnë të denjë ngjarjen për një vlerësim historiografik dhe marrjen e atyre të dhënave që do të rrezikonin humbjen e unitetit të rrëfimit. Në terma të tjerë, i jep mundësinë e daljes nga limboja e "res gestae" episodeve që ia vlejnë të ngrihen në rangun e "historia rerum gestarum".

Një skemë logjike e bazuar mbi ngjarje, premisa dhe rrjedhoja do të pasqyronte më hollësisht këto principe, duke formuar strukturën rrëfyese të temave. Në disa raste, për arsye shfaqjeje përshkrimi i ngjarjeve mund të paraprijë atë të premisave, ndërsa në raste të tjera vetë skema do të duhej të modifikohej në funksion të ngjarjeve.

Përmbajtja e librit

1. Dizajni i artizanatit
a) 1900. Ekspozita e VIII – të e "Ndarjes" në Vjenë.
b) 1903 – 19032. "Weiner Werkstätte".

2. Dizajni i industrisë
a) 1903. Fordizmi në Detroit.
b) 1907. "Deutscher Werkbund" në Mynih.
c) 1907. "AEG – ja" në Berlin.

3. Dizajni avangard figurativ
a) 1912. Kubizmi çekosllovak.
b) 1915. Rindërtimi futurist i universit.
c) 1917. De Stijl: nga telajoja në mobilie.

4. Dizajni midis pedagogjisë dhe ideologjisë
a) 1919 – 1933. "Bauhaus – i" midis Weimar – it, Dessau – t dhe Berlino – s

5. Dizajni midis nostalgjisë dhe modernizmit
b) 1925. Paris: një e shkuar gjithnjë e pranishme.
c) 1925. Paris: një modernizëm integral.
d) 1923 – 1930. Italia: nga Bienalet tradicionaliste në Trienalet racionaliste.

6. Konstelacioni skandinav
a) Pa datë. Tradita klasike dhe tradita nordike.

7. Design "Made in USA"
a) 1940. Një pikë kthimi në "furniture design".

8. Italian style
a) 1946 – 1980. Rikuperimi i kohës së humbur.

9. Rasti i Japonisë
a) Nga viti 1854 e deri më sot: Postmodernizëm me zemër antike.

10. Epilogu
a) Fundi i viteve 1900 – fillimi i viteve 2000: çfarë ka ndryshuar.

Mbi autoren

Gabriella D'Amato është arkitekte dhe docente e "Historisë së arredimit dhe të dizajnit" në Fakultetin e Arkitekturës. Ajo ka publikuar pranë "Edizioni Laterza": "L'archittetura del protorazionalismo" (1987); "Fortuna e immagini dell'Art Déco" (1991) dhe "Storia dell'arredamento dal 1750 a oggi" (1992).

Ndërsa për "Bruno Mondadori"-in ka botuar "L'Arte di arredare. La storia di un millennio attraverso gusti, ambienti, atmosfere" (2001). Bashkëpunon me revistën "Op. cit. Selezione della critica d'arte contemporanea" dhe ka redaktuar shumë zëra biografikë për fjalorë, botuar nga "Utet" dhe Umberto Allemandi.

Detajet e librit

Referencat specifike

isbn
9789928061652
ean13
9789928061652
Bashkëngjitje
Shkarkime
KATËR HAPA PER TE POROSITUR

Udhëzues i shkurtër mbi procesin e porositjes së librave nëpërmjet faqes tonë.

Shkarkime (292.13KB)
Ndoshta mund të pëlqejë edhe

Referenca: 2339

Botuesi: Dituria

Historia e arkitektures moderne, vol. 1, Bruno Zevi

Historia e arkitekturës moderne, shkruar nga Bruno Zevi më 1950, u ribotua për njëzet e pesë vjet me radhë pa rishikime themelore, megjithatë, ky traktat konsiderohej i pazëvendësueshëm për arkitektët, dashamirësit e artit dhe studentët në Itali dhe jashtë saj. 

Çmimi 27,75 
More
Ne gjendje

Referenca: 2340

Botuesi: Dituria

Historia e arkitekturës moderne, vëllimi i dytë, Bruno Zevi

Në këtë vëllim, historia është zgjeruar me itinerarin organik amerikan, ku shkëlqen gjenia e Frank Lloyd Wright dhe me kontributet komplekse gjuhësore të 45 viteve të fundit, të iniciuara nga Scharoun, Pietilä, Utzon, Gehry. Arkitektura moderne po bëhet gjithnjë e më e diferencuar pa humbur identitetin e vet.

Çmimi 27,75 
More
Ne gjendje

Botuesi: Dituria

Si ta kuptosh arkitekturën, Bruno Zevi

Keni menduar ndonjëherë për shtëpinë tuaj, zyrën, shkollën, kinemanë, gjellëtoren, dyqanet, rrugët dhe sheshet ku shkoni shpesh? I keni parë ndonjëherë hapësirat brenda të cilave jetoni? Keni reflektuar mbi vlerën e veçantë të arkitekturës, krahasuar me atë të arteve të tjera figurative?

Çmimi 13,88 
More
Ne gjendje
16 libra të tjera në këtë kategori:

Referenca: SKU001551

Botuesi: Princi

Skulptura, parimet dhe praktika, Louis Slobodkin

"Skulptura - parimet dhe praktika" është një prej librave më autoritar dhe më gjithëpërfshirës mbi krijimin e skulpturës. Ndryshe nga udhëzuesit mësimorë nga njerëz që kurrë nuk i kanë ngjyer gishtat e tyre me baltë, ky libër është akumulim i shumë viteve dituri dhe përvojë praktike nga një skulptor i njohur amerikan dhe një instruktor arti.

Çmimi 11,10 
More
Ne gjendje

Botuesi: Zenit Editions

Artistë të famshëm modernë, nga Cezanne tek Pop Art, Charlotte Willard

Në këtë libër jam përpjekur që nëpërmjet përshkrimit të këtyre etiketimeve në një gjuhë të thjeshtë dhe më kuptimplotë të tregoj se ç'është arti në të vërtetë. Fovizmi për shembull është përkthyer si "triumfi i ngjyrës", ekspresionizmi si "piktorë të cilët i dhanë liri emocioneve të tyre", surealizmi si "ëndrra dhe ankthe" dhe pop arti si "piktura që...

Çmimi 13,32 
More
Në gjendje

Referenca: SKU001550

Botuesi: Princi

Mbi skulpturën, Leon Battista Albertini

Botimi që po ju paraqesim, redaktuar dhe renditur (në italisht) nga Marco Collareta, është mbështetur në versionin original në gjuhën latine dhe na lejon të kuptojmë plotësisht e një teksti thelbësor mbi teorinë e origjinës së figurave (imazheve).

Çmimi 4,44 
More
Ne gjendje

Botuesi: Zenit Editions

Van Gogh, Antonin Artaud

Artaud shkroi atë çka më shumë i donte kokrra e qejfit. Shkroi me gjak zije dhe shigjetë. Na qenkësh a s'qenkësh dakord një çifut apo një diktator, a mos do kishin preferuar t'i shkulnin koqet, kjo Artosë as që i hynte fare në punë.Aspektet e të thekshmes le të analizohen nga studiozët stupid, që lavdërojnë apo fajësojnë një njeri për gjithçka ose për...

Çmimi 5,55 
More
Ka mbaruar

Referenca: SKU001549

Botuesi: Princi

Mbi pikturën, Leon Battista Albertini

Pak libra mund të kenë qenë aq të papërsëritshëm sa De Pictura (Mbi Pikturën)... libri i parë kushtuar arsyes intelektuale për të pikturuar. Alberti e shkroi traktatin "Mbi pikturën" në latinisht në vitin 1435 dhe sipas shpirtit të vërtetë të Rilindjes, bëri një përkthim në italisht vitin pasues.

Çmimi 5,55 
More
Ne gjendje

Referenca: 2936

Botuesi: Princi

Marubi, fotografia si ritual, Zef Paci

Zef Paci është profesor i Historisë së Artit dhe i Pikturës në Fakultetin e Arteve Pamore, Universiteti i Arteve, Tiranë. Është autor artikujsh studimorë në revista shkencore dhe ka një pjesëmarrje aktive në konferenca e workshope. Krahas veprimtarisë didaktike e studimore ka marrë pjesë në ekspozita, ka realizuar disa skenografi teatri (2008, 2009) dhe...

Çmimi 11,10 
More
Ka mbaruar

Botuesi: Dituria

Fuqia e imazheve, David Freedberg

Njerëzit ngacmohen seksualisht nga pikturat dhe skulpturat; ata i thyejnë; i gjymtojnë, i puthin, qajnë përpara tyre dhe bëjnë udhë të gjata për t'i parë; ato u fashitin inatin, i përndezin emocionalisht dhe i shtyjnë të ngrenë krye. Njerëzit shfaqin mirënjohjen përmes tyre, presin që ato t'i lartësojnë dhe emocionohen sa s'thuhet prej empatisë dhe frikës...

Çmimi 33,30 
More
Ne gjendje

Botuesi: Onufri

Shqipëria në art, Ferid Hudhri

"Shqipëria në art" paraqitet si një enciklopedi e kujtesës figurative për historinë, kulturën dhe trashëgiminë kombëtare. Përmes statujave, mozaikëve, afreskeve, pikturave, gravurave, litografive, grafikave, akuareleve, të krijuara nga kohët më të hershme deri në ditët tona, njihemi me aspekte nga më të ndryshmet të jetës në trojet e banuara prej...

Çmimi 66,60 
More
Në gjendje

Referenca: SKU001713

Botuesi: Te tjere

Albania, a photographic journey 1858-1945, Loic Chauvin, Christian Raby

Shqipëria një rrugëtim fotografik (1858-1945) paraqitur nga Loïc Chauvin et Christian Raby Shqipëria vazhdon të mos përmendet në historinë botërore të fotografisë. Asnjë referim, kurrfarë emri nuk sillet si shembull për të treguar se ky vend ka pasur sa e sa artistë të talentuar në këtë fushë.

Çmimi 36,63 
More
Ka mbaruar

Referenca: SKU001771

Botuesi: Dituria

Historia e Bukurisë, Umberto Eco

Një arsye e dukshme pse shumë njerëz nuk e kanë ndjenjën e duhur të bukurisë, është mungesa e asaj delikatese të përfytyrimit që nevojitet për të arritur te ndijimi i emocioneve të tilla më të holla. Gjithkush hiqet sikur e ka një delikatesë të tillë, gjithkush flet për të dhe përpiqet t'ia përshtatë asaj çdo shije a ndjenjë.

Çmimi 44,40 
More
Ne gjendje
Përshtypjet (0)