• Banner

Kur bota jone u be e krishtere, Paul Veyne
  • Kur bota jone u be e krishtere, Paul Veyne

Kur bota jonë u bë e krishterë, Paul Veyne

Libri "Kur bota jonë u bë e krishterë" është shkruar nga një prej historianëve kryesorë të Francës, Paul Veyne, i cili merret me një pyetje e madhe: Si ishte e mundur që krishterimi, si "kryevepra e shpikjes fetare", arriti që në mes të viteve 300 dhe 400 pas Krishtit, të vendosë veten mbi gjithë botën perëndimore?

1 400 Lekë
Sasia
Në gjendje

Përshkrimi

Titulli: Kur bota jonë u bë e krishterë
Origjinali: Quand notre monde est devenu chrétien
Gjinia: Histori
Autori: Paul Veyne
Shtëpia botuese: Toena
Viti: 2016
Fq. 336
Pesha: 0.351 kg.
ISBN: 978-9928-205-33-3

Mbi librin

Libri "Kur bota jonë u bë e krishterë" është shkruar nga një prej historianëve kryesorë të Francës, Paul Veyne, i cili merret me një pyetje e madhe: Si ishte e mundur që krishterimi, si "kryevepra e shpikjes fetare", arriti që në mes të viteve 300 dhe 400 pas Krishtit, të vendosë veten mbi gjithë botën perëndimore?

Në rrugën e tij prej eruditi të paimitueshëm, Paul Veyne sugjeron tri shpjegime të mundshme:

• A ishte kjo për shkak se një perandor romak, Konstandini, i cili ishte mjeshtër i botës perëndimore në atë kohë, u bë një i konvertuar në të krishterë të sinqertë dhe të vendosur, për të shpëtuar krishterimin në të gjithë botën?

• Apo ishte kjo për shkak se, si një perandor i madh, Konstandini kishte nevojë për një fe të madhe, dhe në krahasim me atë të perëndive pagane, krishterimi, pavarësisht se ishte një sekt minoritar, ishte një fe avangarde, ndryshe nga çdo gjë më parë?

• Apo ishte kjo për shkak se Konstandini ishte i kufizuar për të ndihmuar të krishterët të ngrenë Kishën e tyre, një rrjet të peshkopatave që mbulonte gjithë Perandorinë Romake, dhe se gradualisht dhe me pak rezistencë të hapur masat pagane do ta përqafonin krishterimin si fe të tyre?

Në rrjedhën e vendosur në mes të këtyre shpjegimeve, Paul Veyne hedh dritë të re në një nga transformimet më të thella të formuara në botën moderne – krishtërimi i Perëndimit. Ky libër, një bestseller në Francë, do të apelojë për një lexues të gjerë të interesuar në histori, fe dhe krijimin e botës moderne.

Fragmente nga libri

Po kush ishte Konstandin? Cili ishte roli i tij në fenë e krishterë? Ai ishte një pushtetar me imagjinatë të ndezur dhe, madje, megaloman, dhe në të njëjtën kohë një njeri i veprimit, po aq i kujdesshëm sa edhe energjik; në këtë mënyrë, ai përmbushi qëllimet e tij: froni romak u bë i krishterë dhe Kisha u transformua në një fuqi.

Pa Konstandinin, krishterimi do të kishte mbetur një sekt pararojë. Roli i Konstandinit në histori nuk ishte që t'i jepte fund persekutimeve (këto kishin marrë fund tashmë prej dy vjetësh dhe ndërkohë krishterimi ishte njohur si i ligjshëm dhe i barabartë me paganizmin), por që ta shndërronte fenë e krishterë, që ishte bërë feja e tij personale, në një fe të favorizuar në të gjitha mënyrat, në ndryshim nga paganizmi.

****

Besimi i Konstandinit është disi i pagdhendur, por i sinqertë, dhe një gjë e dëshmon: ai nuk kishte nevojë për Kishën në pushtimet e tij dhe, madje, do të kishte mundur ta ribashkonte Perandorinë pa u bërë i krishterë. Pra, pa qenë krejt i larë nga interesat, Konstandini mund të merret, megjithatë, për idealist, pasi interesat i tij nuk e detyronin të bënte atë që bëri.

Fati i tij ishte që nuk u gjend kurrë përballë nevojës që të zgjidhte midis besimit dhe pushtetit.
Por, a është rrekur, të paktën, të bashkonte fronin dhe altarin? Jo, politika dhe feja janë dy, politika është arti për të arritur qëllimin që i ke vënë vetes, për shembull një qëllim katërçipërisht fetar.

Konstandini nuk e vuri altarin në shërbim të fronit, por fronin në shërbim të altarit. Ai i konsideronte çështjet dhe përparimin e Kishës si një mision thelbësor të Shtetit: këtu qëndron risia, me krishterimin fillon integrimi sistematik i së shenjtës në sferën e politikës dhe të pushtetit, ku "mentaliteti primitiv" vetëm sa i zbukuronte me një shtresë të hollë besëtytnish.

Është pretenduar herë pas here se Konstandini s'bënte gjë tjetër veçse vazhdonte politikën fetare të paraardhësve të tij paganë: se ndiente përgjegjësi për ruajtjen e marrëdhënieve të mira midis Perandorisë dhe hyjnisë (pax deorum, paqe me Qiellin); se ajo që e motivonte në marrëdhëniet e tij me Kishën ishte qëllimi që t'i shtynte njerëzit të adhuronin Perëndinë e vërtetë, "për të mos ndjellë zemërimin e saj mbi njerëzimin dhe mbi vetë perandorin, të cilit Perëndia i kishte besuar qeverisjen e çështjeve tokësore", siç i shkruan në vitin 314 guvernatorit të Afrikës.

Pa dyshim, por duhet saktësuar diçka. Së pari, ideja se zemërimi i Zotit (dhe ai i zotave) nuk bie mbi shoqëritë e devotshme përbën një imperativ normaliteti: një shoqëri e shëndetshme është një shoqëri me fe.

Paganët nuk i persekutonin të krishterët si rebelë ndaj perandorit dhe zotave të tij, por si jonormalë nga pikëpamja fetare, dhe më vonë Konstandini do të gjykojë se detyra e sovranit nuk është ngushtësisht politike, por nënkuptonte kujdesin për shpëtimin e popullit të tij dhe, madje, të gjithë njerëzimit.

Përveç kësaj, midis marrëdhënies së një perandori pagan me zotat e tij dhe asaj të Konstandinit me Perëndinë e tij, dallimi është i madh: feja pagane ishte vetëm një pjesë e jetës, më e rëndësishmja ndoshta, por që prapëseprapë nuk mbulonte gjithçka, ndërkohë që feja e Krishtit sundonte të gjitha aspektet e jetës.

Koment mbi librin

Paul Veyne është një shkrimtar i jashtëzakonshëm. Ai ka një mënyrë të paimitueshme dhe të bukur për të lidhur dialogun me tekstet klasike dhe me lexuesit e sotëm, t'i marrë këta të fundit si dëshmitarë duke iu ofruar, përmes analogjive të qarta dhe të guximshme, një libër pasionant që ekzaminon çdo anë të kësaj aventure të jashtëzakonshme njerëzore, fetare dhe politike."

Paul Veyne është erudit i shquar, specialist i lashtësisë greko-romake si dhe ka qenë, gjithashtu, lektor i vlerësuar në Kolegjin e Francës. Veyne njihet për shkrimet origjinale, të vyera për nga kultura e thellë dhe nga interpretimet e guximshme.

Ndër të tjera, është autor i librit tejet të veçantë "Si shkruhet historia?", ku vetë Veyne-i, në gjurmët e Michel Foucault-së, me të cilin ishte mik dhe bashkëpunëtor, ka revolucionarizuar leximin e së kaluarës.

Telerama

Detajet e librit

Referencat specifike

isbn
9789928205333
ean13
9789928205333
Bashkëngjitje
Shkarkime
KATËR HAPA PER TE POROSITUR

Udhëzues i shkurtër mbi procesin e porositjes së librave nëpërmjet faqes tonë.

Shkarkime (292.13KB)
Ndoshta mund të pëlqejë edhe
16 libra të tjera në këtë kategori:

Referenca: SKU001569

Botuesi: Buzuku

Eneida, Virgjili

Enea, i biri i Ankizit, mbretit dardan dhe hyjneshës së dashurisë Afërditës, heroi i luftës trojane dhe themelues i qytetit prej të cilit është zhvilluar Roma. Për rolin e vet në mitet greke dhe romake i ka pasur të gjitha kushtet përkatëse. Ka pasur me bollëk çdo gjë që e stoliste dhe e krenonte burrin dhe siç është në mite e nevojshme ka pasur edhe...

Çmimi 990 Lekë
More
Ka mbaruar

Referenca: 2250

Botuesi: Te tjere

Prometeu i lidhur, Eskili

Eskili lindi në një fshat afër Athinës në Eleuzinë rreth vitit 525 para Krishtit. Ai i takonte një familjeje aristokrate. Eskili ka pasur një veprimtari shumë të gjerë letrare. Kohë kur jetoi ai u përcoll me zhvillime dramatike, qoftë në trajtën e luftës politike ndërmjet vetë grekëve, qoftë në përballje me persët.

Çmimi 300 Lekë
More
Ka mbaruar

Referenca: SKU000775

Botuesi: Onufri

Odiseja, Homeri

"Poemat homerike "Iliada" dhe "Odiseja" s'janë veçse kronika të dy zhvendosjeve. E para, një lëvizje popujsh, trupore, brutale drejt Lindjes (Iliada); e dyta, një lëvizje vetmitare, fine, për më tepër, shpirtërore, drejt Perëndimit (Odiseja)."

Çmimi 1 000 Lekë
More
Ka mbaruar

Botuesi: Onufri

Mbi natyrën, Lukreci

I gjithë ky mjerim e shkatërrim gjen jehonë të fortë në zemrën e pikëlluar të Lukrecit, i cili kërkon të mbretërojë paqja në botë. Në invokacionin, drejtuar hyjneshës Venus, ndër sa të tjera thotë: Pra aq ma tepër kësaj vepre time jepi një shije të mos njohë mbarim; shueje njëheri, o hyjneshë e dashun, këtë lakmi mizore të vllavrasjes, që ka shpërthye...

Çmimi 1 500 Lekë
More
Në gjendje

Referenca: SKU000774

Botuesi: Onufri

Iliada, Homeri

Ngjarjet e "Iliadës" janë vendosur në vitin e fundit të Luftës së Trojës. Konflikti legjendar përbën sfondin për subjektin qendror të historisë: mërinë e heroit grek, Akilit.

Çmimi 1 500 Lekë
More
Ne gjendje

Referenca: 2163

Botuesi: Argeta LMG

Epi i Gilgameshit

Epi i Gilgameshit është ndoshta vepra më e vjetër letrare e njerëzimit që ka mbijetuar deri te ne, një odise e regjistruar në gjuhën e Akadisë mbi Gilgameshin, mbretin e qytet-shtetit Uruk të Mesopotamisë.

Çmimi 600 Lekë
More
In Stock

Botuesi: Albas

Bretkosat, Aristofani

Pas shumë peripecish e keqkuptimesh komike, Dionisi, zot i argëtimeve dhe i teatrit, mbërrin përfundimisht në mbretërinë e Plutonit, pikërisht në çastin kur atje përgatitet zhvillimi i një konkursi poezie midis Euripidit dhe Eskilit.

Çmimi 650 Lekë
More
Në gjendje

Medea, Euripidi

Jasoni duhen ta merrte këtë lekure për ta plotësuar kushtin e Peliut, mbretit të Jolkut, i cili erdhi në pushtet në mënyrë ilegale. Kur Jasoni t'i sjelle këtë lekure të artë, Peliu kinëse do t'ia kthejë pushtetin mbi Jolkun, i cili në radhë të parë i ka takuar atij si pasardhës i mbretit Krete.

Çmimi 350 Lekë
More
Në gjendje

Botuesi: Onufri

Eneida, Virgjili

Për dymijë vite, rrëfimi epik i arratisjes së Eneas nga Troja, marrëdhënies fatkeqe të dashurisë me Didon, zbritjes së tij në botën e nëndheshme dhe historisë gjakatare pas ngritjes së Romës, ka elektrizuar audiencat në mbarë botën.

Çmimi 2 000 Lekë
More
Në gjendje

Referenca: SKU000880

Botuesi: Onufri

Eskili, ky humbës i madh, Ismail Kadare

Kur në një ditë tetori, në një nga ato ditë të tetorit që duket se janë krijuar enkas për të rilexuar diçka të rrallë, nga rafti i bibliotekës tërheq një libër të Eskilit, ti e kupton menjëherë nëse e ke gjetur ose jo ditën e përshtatshme për këtë gjë. Sepse Eskili është nga ata krijues që nuk i shkon secilës ditë.

Çmimi 700 Lekë
More
Ne gjendje

Referenca: SKU000227

Botuesi: Te tjere

Sofokliu, Vepra e Plote

Sofokliu mori pjesë në konkurset tradicionale më tepër se njëzet herë, tetëmbëdhjetë herë zuri vendin e parë dhe më të rrallë të dytin, asnjëherë vendin e tretë. Nuk udhëtoi kurrë jashtë atdheut të tij, Atikës, që e donte aq shumë sa që shtyu çdo lloj ftese që i bënin sundimtarët e ndryshëm për ta pasur në oborret e tyre.

Çmimi 1 200 Lekë
More
Ka mbaruar

Botuesi: Redona

Medea, Euripidi

Kur Jasoni t'i sjelle këtë lekure të artë, Peliu kinëse do t'ia kthejë pushtetin mbi Jolkun, i cili në radhë të parë i ka takuar atij si pasardhës i mbretit Krete. Kuptohet se, për ta sjellë atë ishte detyrë tejet e rëndë, sepse edhe rruga për në Kolhidë ka qenë jashtëzakonisht e rrezikshme dhe sidomos nga që mbreti Eet, që postajen të mos ta vjedhë...

Çmimi 300 Lekë
More
Në gjendje

Referenca: 2630

Botuesi: Infbotues

Fjalor shqip - gjermanisht, Olimbi Vito

• Mbi 20 mijë fjalë dhe shprehje që janë më të përdorshme në gjuhën letrare shqipe.• Shumë fjalë që janë të specifikuara në fushat ku përdoren si në shkencë, art etj.• Një gramatikë të shkurtuar për gjuhën shqipe.• Udhëzues për përdorimin e fjalorit.

Çmimi 800 Lekë
More
In Stock

Prometeu i lidhur, Eskili

Tragjedia "Promoteu i mbërthyer" është një nga veprat më madhështore të Eskilit. Kjo tragjedi është pjesë përbërëse e një trilogjie, dy pjesët e tjera të së cilës Prometeu zjarrsjellës dhe Prometeu i çliruar nuk janë ruajtur.

Çmimi 350 Lekë
More
Në gjendje
Përshtypjet (0)